Min första svenska post…

Dave (Geordie i Sverige) säger att jag måste ibland skriver på svenska.

Så Dave bara för dig…och utan ordboken.

Jag heter Shane, jag kommer från Wales men jag bor i Sverige. Jag jobbar har i Stockholm, Sveriges huvudstad. Jag tycker om Sverige, det är en trevligt land. Min stor problem är…jag har allergisk med fisk, vad synd därfor det finns mänga läcker rätter här med fisk.

Jag jobbar med resor och jag är Area Manager, Nordics för en berömda rese website.

Jag gillar fotball, jag är supporter av Swansea City och Hammarby, Stockholms bäste lag😉

Vi är bajen frän Söder…..

4 Responses

  1. Now you lost your virginity a second time. It gets easier every time, doesn’t it?

  2. Great man! Almost everything correct.
    I will continue to read your stories now🙂

  3. Tack så mycket Dennis, det var snällt.

Leave a Reply

